på väg

Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Väntar bara på att matlusten ska komma tillbaka. Och tålamodet. Ibland kan mina barn driva mig till vansinne, särskilt när jag inte orkar. All heder åt alla ensamstående som fixar detta hela tiden. Har haft tur med familj som hjälpt mig och att barnen fått vara på dagis några timmar fast jag varit sjuk. Vet inte hur jag orkat annars.
Men nu är Anders på väg hem. Hans största problem var hur han skulle få igen väskorna, har visst shoppat en del. Skor, kalsonger, jackor mm. Han landar 22 ikväll på Arlanda så det blir sent innan han är hemma, men vi får väcka honom tidigt imorgon på hans födelsedag har han sagt. Är det frukosten eller paketen som hägrar....? 
Idag ska jag o mamma åka till Hälla för att handla lite på IKEA och sen köpa tårta. Det blir inget hembakat i år men kalas blir det i alla fall. Klockan två i morgon.
Fick precis sms, nu är de i Peking och väntar på att få gå av planet och byta till ett annat. På väg men lite sena.

NIHAU!

Kommentarer
Postat av: faster no 1

ja fy man får va glad man har föräldrar, de va inte kul alls alla gånger vara själv med 3 men man fixar de oxå.

2010-12-11 @ 11:09:55
Postat av: svärmor

Välkommen hem Anders och hjärtliga gratulationer

på din födelsedag. Vi kommer kl 14.00.

2010-12-12 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0