snart hemma

Noel sover, Filip har åkt med morfar för att hämta Anders på Arlanda och jag ska försöka hålla mig vaken tills de är hemma igen. Idag beslutade sig Anders för att ta flyget hem tidigare och det känns så skönt att han snart är hemma igen. Det blir lite lättare när man är två.
Denna söndag har vi varit i Västerås med mormor, morfar, Magnus och Anton. Efter lite lunch på Saffets gick killarna till lekparken medan jag o mamma o Noel shoppade loss. Härligt att få frossa lite. Hittade tyvärr inget till mig men killarna fick lite nytt. Båda två har ju växt i sommar och behöver fylla på lagret.
Sen fortsatte leken här hemma en stund innan det var dags att göra kväll.

Två dagar kvar innan jag börjar jobba igen. Vad ska jag hitta på då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0