oroligt

Tänk vad barn är känsliga för olika sinnesstämningar etc. Filip är just nu väldigt orolig och har varit det ett par dagar eftersom han märkt av Anders packande och förstår att han snart ska åka iväg. Han vet inte hur han ska förhålla sig till detta och ena stunden nonchalerar han Anders och den andra är han som en igel på honom. Han är oerhört känslig för vad Anders säger och gör och man märker att så fort Anders pratar om resan på ett eller annnat sätt så blir han nedstämd och fundersam. Så det blir nog inget lätt farväl idag på em. Jag vet att iallafall jag kommer fälla några tårar för deras skull. Det gör jag ju bara nu när jag tänker på det.
Under veckan får vi se till att aktivera oss och ha skoj för det är sista dagarna innan jag börjar jobba igen. Sen börjar allvaret med jobb och dagis.
Nej nu ska jag gå och umgås med familjen en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0