Tack för alla gratulationer...

...på min födelsedag. I och med Noels ankomst så har jag slutat ha kalas. Det blir lite många så tätt inpå. Men lite tårta blev det med mina föräldrar o barn. Som ni kanske sett hade Anders gömt ett paket till mig i spritskåpet, där är du aldrig sa han, men på em kom även superfina rosor med bud. Tala om överraskning.



Halsband med ringformad namnbricka och söta hängen

Ett sånt här har jag beställt för pengarna jag fick av mamma o pappa. Fick även ett superfint kakfat jag alltid velat ha.

Kommentarer
Postat av: Annika W

Grattis i efterskott Camilla! Vilket jättefint halsband du beställt, får jag fråga varifrån du beställt det? Vill också ha....



Kram Annika, Bohsse, Tindra & Alva

2010-04-16 @ 07:28:09
Postat av: Anonym

har beställt det på amandaegilson.com

2010-04-16 @ 08:13:24
Postat av: Annika

Tack!

2010-04-16 @ 08:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0