1 år

Tänk att för ett år sen kom denna lilla krabat till världen och oss. Lika envis som han är nu var han då. Han kom när han ville och då skulle det gå undan. Varför låta familjen vänta när han var redo att möta oss. Nu är han en riktig gogris som tycker om att gosa lika mycket som att bestämma själv. Och vi älskar honom så himla mycket! Så när jag kallar honom för mitt lilla monster så är det med mycket kärlek inblandat.
GRATTIS NOEL PÅ ETT ÅRS DAGEN!!!

Här är en liten nostalgikavalkad av hans första år.



              


Kommentarer
Postat av: faster 1

GRATTIS!!

2010-04-17 @ 16:06:09
Postat av: pappan Anders//

Oj Oj Oj vad jag saknar er där hemma. Det känns ju inte lättare när den planerade hemresan är hotad heller. JAG VILL HEM NU! kampanjen har startat. Å jag vet att Camilla å Filip Pussar å kramar på min lilla ettåring hemma!! Älskar er! //A//

2010-04-17 @ 16:25:42
Postat av: robin

Grattis fina Noel KRaaam från mellan kusin!

2010-04-17 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0