Tusen tack!!!

Ja så har då våran lilla prins blivit döpt och fått sitt namn officiellt. Tack till alla er som var med och delade denna underbara stund med oss och tack för alla fina presenter som han fick. Tycker att det gick över förväntan för när det är barn med i spelet vet man aldrig vad som kan ske. För er som inte kunde vara med kan jag berätta att Noel sov sig igenom dopet och Filip var på upptäcksfärd, överallt - tom i predikstolen. Vaktmästaren hade sagt innan att vi skulle låta honom gå runt om han ville så det fick han väl göra. Men lite nervös var jag att han skulle få med sig någon kompis och börja busa. Nu fick vi höra att det var kul med lite liv i kyrkan. Måste säga att jag avgudar den prästen vi hade. Han var lugnet själv och ingav en sån trygghet att all oro bara försvann. Hans bevingade ord var "ni behöver bara följa med i det som händer". och allt som skedde visste vi inte om. Trots en del misstag så är nu Noel döpt och rätt namn blev det.  

  
I kyrkan ska det sjungas och Filip vill oxå ha en bok.

    

 
Trots vatten på huvudet fortsatte Jonathan Noel att sova.

  
Allt klart. Dax att vakna.

    
Noels underbara faddrar, Thomas och Susan. Valda med omsorg.

  
På upptäcksfärd.

 
Vilken tur att vi kunde utnyttja Öppna förskolans lokaler.

  
Noel verkade nöjd hos både Amanda och farmor Gun.

 
Vi hade hjälp med presentöppning.

När allt var över var alla trötta och det var skönt att krypa till sängs. Killarna somnade bums men själv låg jag vaken mesta delen av natten. All spänning släppte och det snurrade av tankar i mitt huvud. Jag är stolt över mina 2 underbara barn. Älskar de äver allt annat här i världen. Eller som vi brukar säga här hemma "älskar dig ända upp till stjärnorna och tillbaka igen"!


Kommentarer
Postat av: faster no 1

och jag råkade ljuga lite..

de va ingen olycka ja va bara väldigt sen...

pinsamt haha.. eller njä de va lite kul

2009-09-08 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0