sjuk pappa

Igår insjuknade Anders i förkylning o Filip är snorig sen i måndags. Här rullar dagarna på med babysim, mat hos farmor, dagis och öppna förskolan. Skulle behöva städa o plokcka undan men det är ju så förbaskat tråkigt för det är ju lika rörigt igen bara efter en kort stund. Då är det roligare att gå bort och snacka lite strunt.
I tisdags var det korvgrillning ute på öppna förskolan. Solen sken och var man bara i lä så var det riktigt varmt. Annars fick man ju en riktig chock på morgonen när man fick skrapa rutan på bilen. Var det bara jag som missat att det skulle bli så kallt??? Nåja, vintern är ju på väg så vad annat kunde man vänta sig. På korvgrillningen kom det massor med folk. 39 barn tror jag att det var och lägg då till en massa vuxna oxå. Fullt hus kan man säga! Många sånger blev det vi skulle sjunga. Filip hade kul och byggde koja och busade i bollhavet med prästen Klasse.
 Noel får skedmassage av farmor.

 Filip på väg till dagis med matsäck i ryggsäcken. Dax för storbarnsutflykt.

    

Noel har hunnit med att få sin andra vaccinationsspruta. Aj aj aj det gjorde ont. Men jag tror att han ska på spruta varje dag för han somnade kl 19 och sov sen i 12 timmar bara med uppvak för mat två ggr. Härligt!!!
Kände mig ganska utsövd när jag vaknade i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0