zzzzzzzz

Fy attans vad jobbigt det är att vara sjuk med två trötta gnälliga barn hemma. Helst skulle jag vilja lägga mig ner och dra täcket över huvudet men det vill inte mina två små. De bestämde sig för att idag var sova nåt överskattat.
Igår vaknade Filip med feber och huvudvärk. Han var utslagen fram till efter middagen och sov mesta tiden. Tack och lov för alvedon suppar. De hjälpte snabbt. Innan grät han mest och hade ont i hela kroppen. Då känner man sig ganska hjälplös. Men fram mot kvällen var han pigg igen och fick i sig lite mat. Nu är han mest snorig och supertrött men sova ska han inte göra.
Jaha så var Noel vaken igen. 5 minuter sov han tror jag. Härligt!!! Återkommer när tillfälle ges...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0