Ture blåser bort

Igår utsatte sig Anders o Thomas för nåt extremt, tjurruset, 1 mil i eländig terräng. Fattar inte varför man gör nåt sånt. Såg bilder därifrån på sporten och det var rena gyttjebadet på vissa ställen Nåväl de hade skoj! Anders tog sig runt på 1,14 o Thomas på 58 min. Bra kämpat!!!

Jag o Filip lämnade Noel hos mormor o morfar för att gå på teater, Ture blåser bort. Men det var inte så populärt att lämna Noel enligt Filip. Han ville att vi skulle åka o hämta honom. Där fick jag som ville ha egen tid med min stora son. Teatern var bra o rolig tyckte Filip. Han skrattade o levde sig in i sagan. Härligt att se.

Idag har vi varit o tittat på saker till sovrummen, tapeter mm. På em kom bror med familj över en stund.
Nu sitter Filip i badet o Noel sover i min famn. Hans första tand håller på att spricka fram så det är extra kinkigt just nu. Igår fick Noel välling för första gången innan läggdags för att se om han är mätt längre. Det måste han ha varit för inte förrän halv fem ville han ha mat igen. Vällingen slukade han utan problem, skönt, för med Filip fick vi trixa och blanda den med ersättning till en början. Hoppas detta håller i sig för jag behöver sova mina timmar. Eller iallafall några i följd. Börjar känna mig ganska sliten o utarbetad. 

Ha det gott, igelkott!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0