Nya lagar stiftas

Nu har vi varit tvugna att ha hem-lag råd. Efter ett flertal olyckor tog vi gemensamt beslut om soffan och dess regler så nu har filip å jag även skyltat upp. En för vuxna å en så småfolket förstår.





Böter å straff enligt överenskommelse.
Han, Filip, vägrade dessutom att sätta sig i tandläkarstolen när det var dax igår så vi ska försöka igen om tre månader så kanske det funkar men vi hotar med godisförbud tills tänderna är räknade så kanske kanske.

Idag kommer bli en spännande dag då Camilla ska i väg på klassträff vid 3tiden å sen krogen så jag skall vara hemma med mina två mammagrisar helt själv så lång tid å hur det kommer gå vill jag knappt tänka på. Noel är ju en riktig gnällgris som nu även han är förkyld så det gör ju inte dagen lättare.

Sen har Filip å jag skaffat oss ett uppdrag att städa ur garaget så vi får in båda bilarna för nu har det varit -6.4 grader i natt å det lär ju inte bli varmare närmaste tiden. Problemet är bara att ungarna drar med sig massa saker så garaget blir fullt. Traktorer, cyklar, kälkar ja fan massor med prylar. hmm En större gård med flera uthus å garage kanske..

Anders//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0