inventering

Nu har vi inventerat både Zetterlunds och Toy´s r us så nu har vi en liten klarare bild av vad Filip önskar sig av Tomten. Här kommer lite av sakerna.

   

* Fordon av alla de slag. Kan inte bli fel.
* Dator
* Saker till tågbanan, tågstation, elektriskt tåg etc.

   

* Micro och brödrost. Rosa ska de vara.
* Doktorssaker. Viktigt med blodtrycksmätare.
* Duplo. Finns många varianter.

   

* Frågar mycket om klockan. Så en som kan lära honom den.
* Traktor med plog.
* Ny favorit. Rori racerbil.
* Skyddsutrustning.

  

* Bondgård.
* Pussel
* Spindelmannendräkt, tigerdräkt, krokodildräkt
* Playstation 2 spel
* Sparkcykel/scooter

Noel passade på att önska sig;

   

* Lära gå vagn
* Dragleksaker
* Saker att trycka på
* Badleksak4




Snart kan du åka med mig brorsan.

Kommentarer
Postat av: faster no 1

tur man bojkottar julklappar...

inte för just dom två inte ska ha nå utanför ju fler dom är desto dyrare o svårare

ja öh va ville jag säga med det?



att jag bara ger bort kottar och pinnar i jul igen kanske... =)

ja som en ursäkt alltså...



men de är klart om de indikeras jag kommer få typ en multiklippare som är en robot så kanske jag kan köpa en påse lego...

elelr fler kottar...

oj ja vill inte ha jul

2009-10-25 @ 11:10:00
Postat av: faster no1

hm konstiga saker jag skriver ibland,,,

verkligen...



god jul

2009-10-26 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0