bara en kille kvar

Efterdyningar i 1,5 dygn efter babysim. Nej det är inte värt det. Det blir ingen fortsättning för Noel även om han njuter av badet. Det sliter för mycket dagarna efter. Får se hur det blir efter jul....

Igår kväll åkte vi på gympa med Filip. Hade även med oss mormor o morfar till hjälp. Efter dusch o mat somnade vi alla tre gott och sov bra. Bara ett mat- och blöjstopp.

Idag har Filip varit på skogsutflykt med dagis och Noel och jag har varit på babyrytmik, eller snarare babygympa. Blev lite svettig och vissa muskler gjorde sig påminda. Men oj vad kul vi hade och vad många bebisar det fanns som vi inte hade träffat förr.

Anders ringde från Polen och frågade om det var halt. Det var det visst i Västerås, hoppas du mår bra Amanda. Stor kram från dina kusiner. I Polen var det bra. Mycket jobb att göra. Mycket öl att dricka skulle jag tro...

Nu har Filip åkt med farmor. Han ska sova där. Så nu är det bara jag o Noel. Känns lite konstigt. Vad ska vi hitta på??? Stryka, städa, nej jag ska nog bara mysa och plocka lite. Vi får se vad Noel tycker...

bröderna guldklimp


Kommentarer
Postat av: faster no 1

på med vinterdäcken nu kvinna

här är vi rädda om varandra..!!

2009-10-13 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0