10 år

För tio år sedan fanns inget vi, bara du och jag. Men sen hände nåt den där kvällen på Klippan. Och nu står vi här tio år senare.

Allt började med en inflyttnings-/tjejfest. Vi tjejer hade bestämt "inga killar ikväll" utan nu skulle vi dansa, dansa och dansa hela natten lång. Men det sket sig rejält på en gång. Träffade Anders vid baren och sen blev det ingen dans för mig. Jo jag lyckades faktiskt få upp Anders en gång på dansgolvet. Kommer du ihåg vad vi dansade till???

Vad har hänt sen dess?


En massa. Det största är naturligtvis våra två guldklimpar. Vad vore livet utan de? Tack Anders för att du vågade.

   

Vi har gift oss. Trodde jag aldrig skulle hända.



Vi har bytt jobb, flyttat och blivit äldre

Nu drar vi tll sjöss och firar med Ville Viking och Svamp Bob Fyrkant.

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: Anton med familj!

Grattis till era 10 år! Hoppas ni får det bra på båten!

2009-10-29 @ 17:58:44
Postat av: kim

:)

2009-10-29 @ 19:31:35
Postat av: kimmen o fam jansson

Grattis grattis !!!

2009-10-29 @ 21:02:51
Postat av: faster

Hehe avskräckt av systrarnas välartade barn. Ja du lillebror....Grattis tiller. :)

2009-10-29 @ 21:20:14
Postat av: faster no1

och jag och helena som va fulla och dumma oss så...

men de fick ni på köpet..

tjo

2009-10-29 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0