Sköna maj välkommen

Nu är det klart och betalt. I maj åker vi till Gotland och blir kvar där i en hel månad. Har fått tag i en mysig lägenhet i centrala Visby med trädgård och allt. Anders ville först till Spanien men det kostar för mycket och då blev det en kompromiss. Båda älskar vi gotland och det känns lite som utomlands. Vi var ju där en vecka när Filip var liten och nu är det väl sista chansen med föräldrardagar. Det ska bli mysigt med långsemester tillsammans innan jobb och dagis startar igen.

Min största undran just nu är var alla pengar egentligen tar vägen. Upptäckte just att kontot var slut. Hmmm. Har bara köpt mat och förnödenheter samt betalat fackavgift. 3000 räcker inte långt. Inte blir man rik på föräldrpenning. Tur att vi har sparade pengar.

Nu ska jag mysa med Filip en liten stund.

Kommentarer
Postat av: faster no1

åååh vad avundsjuk jag blir jag äääälskar gotland, har oxå bott innanförmurarna o de är så myyyysigt.

2009-11-02 @ 20:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0