Katastrof

Vet inte hur det går till men helt plötsligt så är allt slut i garderoben. Strumpor, trosor, bh allt är slut. Resåren är dålig, man får potatistår etc. och så är det just nu. Jag behöver förnya allt. Även byxor och överdelar. Efter en kräkande unge är det mesta söndertvättat. Kul, ja, men dyrt. 4
Planen var även att jag skulle ha tappat några kilon men har helt enkelt inte orkat ta tag i det. Så här i efterhand kan jag se hur nära det var att jag skulle bryta ihop. Jag var helt slutkörd och hade nog med att hålla mig flytande. Allt hopade sig här hemma men jag hann ingenting. Knäckande!
Men plötsligt en dag vaknade jag och kände hur orken, glädjen och lusten var på väg tillbaka. Det jag trott var normal trötthet var nog inte det. Men nu har jag sakta grävt mig upp igen och livet är tillbaka. Fortfarande finns det dagar när jag inte får nåt gjort men jag försöker se en ljusning. Snart är nog inte Noel lika krävande, det har blivit bättre måste erkännas. Så nu är det dags att ta tag i mitt liv igen!!! Inte låta alla måsten ta över och lära mig be om hjälp i tid. Jag vet allt detta men det är lättare sagt än gjort. Ska börja med att åka till Tällberg och ha en underbar släkthelg. Årlig tradition man inte vill missa. Lite shopping, massa mat, bad och bus och en avslappnande miljö. Rekreation!!!

Nu ska jag o min tiger äta lite mat.



 

Kommentarer
Postat av: robin

Bra!

2009-11-17 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0