efterlysning

Vilken helg vi har haft. Möhippa och babysimsavslutning. Inte undra på att vi blev trötta, Jag o Noel. Här kommer killen simmandes. Simfrökens kommentar; "Simma kan han men han dricker väldigt mycket vatten."  Jo tack jag vet.

 

 Diplom ska man ha när man vart duktig.

 Noels två vassa tänder som han gärna gnager med.

 Snygg frissa eller...

Möhippa i lördags som sagt. Noel fick följa med och jag hade ställt mig in på att vara kvar så länge han ville. Vi mötte den blivande bruden vid tågstationen i Västerås (hon hade fått ett brev där det stod att hon skulle ta tåget 11.22) sem fortsatte vi till Arosfortet för lunch och lek. Noel sov gott i vagnen.
Efter det åkte vi till Mälarchocolateriet för chokladprovning. Vi drack även underbart vitt jasminte (120 kr/hg). Chokladen var så där och hur mycket de än sa att den mörka är bäst så håller jag mig nog till den vita (som inte innehåller nån kakao) eller den ljusa.
Nälr shokladen var avsmakad och teet uppdrucket för vi vidare till Hallstahammar där vi hyrt hela Sporthallen för bad och bubbel.
När alla var rena åkte vi hem till en av tjejerna för att laga mat, fläskfilè och potatisgratäng. Noel sov gott i soffan tills maten stod på bordet. Då tyckte han att det var dags att åka hem. Så medan vi åkte hem fortsatte tjejerna med kladdkakebak och sen träff med svensexan på krogen.

 

Efterlyses: två vinteroveraller och en jacka med tillhörande byxor. Har letat i hela huset men kan inte hitta de vinterkläder Filip hade förra året. Nånstans måste de ju vara. Vet bara inte vart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0