Återfunna

Ja igår hann jag med en hel del faktiskt. Bara strykningen blev liggande. Men den har jag hunnit med en del av idag. Noel o jag var hemma och tog oss an den istället för att åka till Öppna förskolan.

Skam den som ger sig. Nu har jag hittat mina borttappade klädet. Nerpackade så fint och undanstoppade. Hittade en jacka som Filip fortfarande kan ha. Passar bra till dagis och innan den nya kommer.

 Noels nya favoriter. Majskrokar.

 Här hemma är det kamp om vem som ska ha skeden.

Testar ny välling och gröt under ett par dagar för att se om Noels magknip blir bättre. Ibland blir han så ledsen och man kan se att det gör ont. Han har ju matvägrat ett tag men nu är matlusten tillbaka. Ibland går det inte ens tre timmar mellan målen. 

Filip håller på att sluta sova middag och då kan det bli att han ibland somnar till Bolibompa. Beror på aktivitet under dagen och hur natten innan varit. Han är en stor kille nu. Men ändå liten. Igår skulle vi gå på promenad när det var mörkt men han ville genast gå in. Tummens monster kan ju finnas i skogen...

På tisdag ska jag o Filip vaccinera oss har jag tänkt. Lagom nu när Filip inte är rädd att gå till bvc men vad ska man göra. Säkerheten framför allt. För skulle det hända honom nåt vill jag inte känna att jag inte gjort det jag kunnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0