Sniglar o motorcykel

Ja nu var det ett tag sen men det är väl så det är med två småkottar. Man hinner inte allt det som man vill göra. Det har varit en del denna vecka.
I tisdags åkte jag o Noel till Hälla och shoppade lite. Den stora killen hade dragit iväg på längden igen så nu var alla pyjamasar korta. Det blev lite till Noel oxå.
På eftermiddagen åkte vi till Ramnäs och mitt jobb. Var inbjudna på fika. Noel fick kläder, jag ett halsband och Filip en Hummer (bil) i present. Det var kul att träffa alla igen men gud vad skönt att inte behöva bry sig om tjänster mm till hösten. Kunde bara sitta och njuta i lugn o ro.



  

I går kom farfar hit till oss. Han har sin motorcykel med sig så igår blev det stortvätt av den och en del bus.

Idag var vi till bvc med Noel för obligatorisk vägning och mätning. 3680 gr o 51,2 cm är dagens mått. Han växer så det knakar lillpojken. Vissa kläder i 50 börjar bli små. Han är en försigkommen liten kille. Stadig i nacken är han, vill gärna stå o klättra med sina fötter och vänder sig nästan från rygg till mage. Har gjort det två ggr men ena gången var det ett par armar i vägen. Han har fått en favoritsovställning, min mage. Han sover gott men inte jag.
Dagens lycka; sopbilen vinkade till Filip!!!


Filip sjunger Lilla Snigel
"Lilla snigel, akta dig,
annars kommer jag o tar dig"


Även små låter när de sover.

I helgen blir vi ensamma jag o grabbarna. Anders åker på golfresa till Nora. Vi ska till Eskilstuna med mormor o morfar.

Kommentarer
Postat av: kim

shit det är första gången jag hör filips röst! näst intill iaf.



och oj, det låter som när min mamma sover!

2009-05-22 @ 20:06:34
Postat av: faster no 1

VA .. måste lyssna



bäbisar.. dom e miiiina..

ni får inte lååna dom längre nu!! sådeså

2009-05-22 @ 21:41:03
Postat av: robin

Åh ni är så söta kussar! Och shit va Noel snarkar!! Han kommer ju låta som en elefant när han blir stor..ojoj

2009-05-23 @ 00:42:59
Postat av: mormor och morfar





VILKA GOINGAR!!!!

2009-05-23 @ 07:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0