sovmorgon

Idag tog vi sovmorgon alla tre. Halv åtta väckte Filip mig och då sov Noel fortfarande. Noel ville inte gärna vakna och äta så det blev lite stressigt innan vi kom till dagis idag. Till råga på allt så spolade de brunnar idag på gatan så det var inte så mycket tryck i duschen. Tur att jag inte tvättade håret, då hade jag aldrig blivit klar.
Igår var det en trött dag. Kände mig i botten så det var skönt att få sova lite mer i natt. Känner mig ganska pigg nu men ska nog vila lite om en stund. Äta lite jordgubbar o glass och se nåt bra på TV. Känns som en bra idé en sån här blåsig dag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hittade en liten baby blå mössa när jag städade här hemma igår. Tror det är Noels, vi kommer förbi med den vid tillfälle :-)

2009-05-27 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0