söndag i sängen...

hade jag behövt idag men men.... Det här med multisportkarriären har inte passerat obemärkt.
Igår var det alltså dax för tävling i hallsta och 20 minuter före start kom en trevlig överraskning att det skulle tillkomma ca 2,5km löpning innan vi fick börja paddlingen. Jag gjorde dessutom misstaget att dricka sportdryk innan och det gillar inte min mage allafall så jag höll inte på att ta mig runt till kanotingen ens men fasen det gick.
Paddlingen var ingen match för mig och Thomas, lagkamraten som var rädd för att vara på vatten fixade det riktigt bra. Sen var det en kort löpning där vi böt till cykel och där var momentet då jag kände mig starkast. ca 10 km sen var det ju orienteringslöpningen 5,6km fågelvägen som var kvar och det blev riktigt tufft. Thomas fick putta på många gånger och sista kom kom krampkänningar i baksidalåren så vi fick stanna och stretcha. Tillsist kom vi i mål på 2h 44 minuter och idag är ingen rolig dag skall ni veta. Allt från höften och ner gör ont. Men jag är fasen stolt att jag gjort det... Flera bilder kommer att komma i veckan...
Vlt har ett bildspel med lite blandade bilder från Hallsta på
http://old.vlt.se/bildspel/090516hallstafm/



   

I ett kort svagt ögonblick efter ett par öl på lördaskvällen gav jag Camilla barnledigt för att storhandla och oj vad jag hade problem att stiga ur sängen så det beslutet känndes tufft i morse. Men Allis å Ullis kom för att leka så jag behövde bara sitta med Noel så det gick bra. sen tog vi lunch och em vila för att sedan cykla till skvallerbäcken med tjejerna..

   

Sen träffa vi en Gnagare som vi inte vet vem han är eller vad han heter. Hej å Hå Idrottstå  And//

Kommentarer
Postat av: kim

OTROLIGT bra jobbat! sjukt impad!

2009-05-17 @ 22:23:51
Postat av: And//

jag e bra!

2009-05-18 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0