Skvallerbäcken

..ska alla Suringar ha varit vid när de fyller tre, så idag tog jag min stora grabb på en liten upptäcksfärd dit. Tyvärr lite lite vatten men man kunde visst plurra iallafall.

-själv har jag ju fått för mig att jag är multisportare och kommer tävla i Hallsta på lördag och drömmer om att få åka till kilsbergen i slutet på juni http://kfummultisport.se/ (fast det vet inte min fru, tills nu)) för det verkar ju skitkul ju. Man får kajakpaddling, mountinbike och löpning som i ett litet ägg liksom. Vi började ju våren på jobbet å snacka om att köra LidaLoop i tullinge (ett mountinbikelopp) och snacka går ju. Nu är vi anmälda och måste ju liksom träna och genomföra. Något annat finns inte så det var ju riktigt tråkigt nu när vi åkte på förkylningen så bara att vänta på friskare tider och köra hårt sedan..
Nu får ni allafall lite bilder från Filips och min lilla utflykt

And//



             Skrattar bäst som skrattar sist eller?

Om ni klickar på de små bilderna och får medd. "404 Not Found" så har sidan inte laddats klart ännu, ha tålamod och vänta lite bara..


Kommentarer
Postat av: faster

Kul anders!!

2009-05-12 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0