berg och dalbana

Nog för att jag visste att hormonerna fortfarande är i gungning och att man kan börja storgrina för ingenting och att sömnbrist mm spelar stor roll. Men när man ligger och gosar med sin stora kille och han plötsligt säger;
- Mi längtar efter min mamma.
Samtidigt tittar han på mig med stora ledsna ögon, ja då kom tårarna som på beställning. Klumpen i magen och det ständigt dåliga samvetet att inte räcka till kom till mig med ett BOM. Även fast jag vet att han får egen tid både med mig och med Anders så har det ju varit en stor förändring för honom att få en lillebror. Nu är de två som ska dela på oss. Vi låg länge och pratade jag och Filip. Vad jag förstod är han glad över sin lillebror men tycker att han är för mycket med mamma. Behöver jag säga att det blev många kramar och pussar innan vi skulle sova igår. 

Kommentarer
Postat av: faster no 1

inte lätt dela med sig inte.. men man kan inte klona sig men dela på de o de verkar ju fungera.



Så ... rosa de gilalr vi oxå vuxna karlar har rosa så de är bara köra på.. gärna lite med my little pony...

2009-05-07 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0