söndags städning i källaren

.. börjar efter en tids vasaloppstittande och lite fruktsallad som vi förgyller förmiddagen med..
 

Sen var det ett herrans plockande och städande bla. för farfar kommer bo här i veckan. När man plockar undan och sorterar hittar man saker. Faster Sussi förärade ju mig med en fleece-overall när jag döptes för mera än två år sedan och nu kan jag ha den (på bredden) utan att drunkna men har lite för långa ben, fast den kanske var avsedd som kortbyxe-overall..dessutom vill inte ungen ta av sig den nu...


   och tillslut ett kort cykel-klipp



A//

Kommentarer
Postat av: faster no 1

HERRE J*klar va snygg overall synd han fick för långa ben innan ni.. prova den igen...



jag ska sy en .. eh öh nåt sen...

2009-03-01 @ 17:03:59
Postat av: Mormor

Vad duktig du är att trampa.

I sommar kan du cykla ner till mormor.

2009-03-02 @ 09:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0