Rånare på spåren

Om vi hade en mysig morgonstund i går så hade vi en mardrömsnatt i natt. Först var Filip sur och ville inte sova eftersom jag inte la mig på madrassen hos honom (satt på en stol pga av höftproblem). När han väl somnade efter ca 1 timme sov han i ca två timmar sedan vaknade han och var jätteledsen. Sedan höll det på så med ca en timmes mellanrum hela natten. Det hjälpte inte ens att han fick sova mellan oss för då vaknade han helt plötsligt och skulle sova i sin egen säng. Kvart över sex kom han in glad i hågen och sa god morgon. Pigg och redo för dagis igen. Vi var däremot lite tröttare. 

Jag och min mamma har alltid tyckt det varit spännande med polisjakter o bovar och har ibland tom följt efter polisen. (har fått vissa pikar om detta). Nu har den spaningen och övningen gett resultat. I måndags när jag var på väg till jobbet kom jag i fatt en svart mercedes spm betedde sig så underligt. Den vinglade och hoppade innan den svängde in till kanten. Jag passade på att smyga förbi och nyfiken som jag är så tittade jag naturligtvis in i bilen. Fick då se två människor med uppdragna huvor och sen tyckte jag att en höll i en pistol. Blev lite rädd och tänkte att jag borde tagit reg.numret. Av en slump berättade jag om detta i personalrummet och då visade det sig att två andra också sett samma sak. Dock ingen pistol men en massa säckar och lådor i baksätet. Nu stod bilen på Konsumparkeringen i Ramnäs. Dagen efter kunde vi läsa i VLT att de gripit två rånare i Ramnäs. Vem tror att man kan gömma sig i Ramnäs, här vet väl alla vem alla är????

Kommentarer
Postat av: robin

cooooolt!!

2009-03-04 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0