OK stämpel

Ja igår var jag och fick min OK stämpel. Blodtrycket var åter normalt och allt annat med. Det var visst lite vila jag behövde. Denna vecka ska jag vara hemma och ta det lugnt för att se att blodtrycket håller sig stabilt och nästa vecka är det påsklov. Sen får vi se vad som händer. Ev. blir jag hemma resten av tiden innan förlossningen. Måste ju tänka på bebisens bästa (mig själv med) och då är det inte bra med högt blodtryck.

Igår fick vi besök av kusin vitamin med familj och sen kom även mormor. Det blev en rolig eftermiddag och det var kul att ha nån vuxen att prata med. Anders var ju på nån jobbgrej.

Kusinerna lekte tillsammans.

  Man måste turas om att köra.

Dessa killar kommer nog bli ett riktigt radarpar. Mycket skoj, bus och tokigheter kommer det att bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0