Mitt sommarlov

Mitt sommarlov startade jag med att få feber. Vaknade med blossande kinder så mamma ställde in utflykten vi skulle göra. Så igår vilade jag mest eller passade på att gosa med mamma.
Idag var jag mycket piggare. Febern nästan borta och jag hade lite ork i kroppen. Mormor var här en stund och då fick hon läsa böcker. Jag älskar att lyssna på saga.
Har även hunnit med att leka med vatten och hjälpa mamma med disken.
 

Brorsan har fått för sig att han ska sova på mage, fast små bebisar inte ska göra det. Det är mycket han gör som han inte borde. När han ligger på mage sätter han i båda fötterna och trycker ifrån. På så sätt tar han sig framåt. Idag snurrade han även runt från mage till rygg när han låg i sängen. När han är i knä hos nån vill han bara resa sig och sitta eller stå. Han passar på att ta några steg eller så klättrar han iväg. Det tycker han är kul.



Mammas guldgossar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0