oj oj oj!



Visst är det väl synd om mig... De tär faktist det.

Sen måste jag bara få:
-Faan oxå jag fick inte jobbet som planerare å visst kanske inte var jag den mest kvalificerde men jag blev lovad besked senast julafton men på ett avdelningsmöte i går fick jag nya organisationen presenterad å då var det klart vem som fick jobbet. Hon som lovade mig besked hejar inte ens när hon stod bredvid idag med ett besök inte ens en blick. Jävla kärring!! det ni.  jaja. livet går vidare å i morgon skall vi till hovet på DIF-MODO för våran tipsresa. mitt tips i morgon 2-7 det kommer jag bli rik på så vi kan köpa ny bil. Vaknade idag med säkerhet tänkte jag meddela min fru att vi vunnit 60 000 kronor men efter en kort stund var det bara att inse att det varit en dröm. Fan oxå. Go kväll..

A//

Kommentarer
Postat av: faster no 1

som vi säger på jobbet

fck fck f*ck fast gärna 24 ggr...

men de finns säkert nå anant för dig allt har en mening säger folk, fan tror haha...

Golv ja när du kan dock före mars då är de bra elelr varför de... jaja snart är väl bra



Man ska inte äta i sängen inte heller ligga i sängen med annat än mässingen eler pyjamas.. men de har han ju iaf...

2009-01-16 @ 23:28:12
Postat av: Emma

Krya på dig Filip! Din kusse är oxå en slagen hjälte med jätte förkylning :-(

2009-01-17 @ 06:13:57
Postat av: faster no 1

ok är man sjuk igen får man äta i sängen.. inte för jag skulle göra de men =P

2009-01-17 @ 07:21:57
Postat av: robin

kusse musse man träffar dig alldeles för lite :(

2009-01-17 @ 20:59:49
Postat av: kim

fan va surt det är när man vill ha ett jobb å inte får de... ja aj, stackars sjuklingar också

2009-01-19 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0