Filips första fotoutställning

Här kommer ett axplock av ALLA kort som Filip tog i lördags. Ingen eller inget blev skonat.
   
    
   
   
   
   
  

Forografens självporträtt.

Idag har Filip varit med farmor hela dagen. De har tittat på film, varit ute och skottat snö och sen sov Filip gott. När han vaknade slukade han 3 av farmors goda pannkakor.
För både mig o Anders har orken trytit på jobbet idag. Får gå o sova tidigt ikväll. Ska vi dessutom få upp Filip till dagis imorgon, han som har börjat ta sovmorgon. Men Brumma lockar så det går nog bra.
Idag var jag till frissan o klippte av mig håret. "Du vet väl att det blir mer än en decimeter" sa frissan. "Bara klipp" sa jag. Mitt hår tycker inte om att vara gravid. Helt livlöst, torrt och tråkigt. Att jag sen fått lov att använda parfymfritt schampo pga klåda har inte gjort det bättre. Men nu är det kortare och det känns bra. Håret växer ju ut som Anders säger. Skulle bara behöva få lite ny färg så blir det ännu bättre men vet inte hur mitt hår reagerar på det så här i graviditeten. Det kan bli helt tajko. Men får väl vänta 3 månader till annnars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder fille, självporträtt ska man alltid avsluta med. bra där! oj oj fille... jag skulle inte kunna ha ett barn i magen om man inte får färga håret.. stackars din maaamma. men hellre ett barn i magen än färg i håret... eller nåt! :)

2009-01-27 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0