Våren är snart här...

Ja så känns det i alla fall med solen som värmer och fåglarna som kvittrar. Lillkillen sover fortfarande efter en tuff dag på öppna förskolan. Först ville han inte gå in utan stod i tamburen och tittade med kläderna på. Men när han väl kom in så blev det full fart. Anton o Emma kom oxå dit så kusinerna fick leka med varandra innan det kom andra barn. Filip sökte sig genast till de större barnen, Rebecka och Ludvig, och de hade kul med varandra. Jag tror de hann utforska allt den tiden vi var där. Vi hade även tur att få semla idag och idag mumsade Filip i sig hela. Vi tog bara bulle och mandelmassa han o jag och då passade det bättre. När vi skulle gå hem ville han som vanligt inte utan "inte nu, snart". Väl hemma stupade han i säng efter lite mat. Vad eftermiddagen bjuder på får vi se. Lite lek o bus med pappa kanske...

Nu ska jag ta mig an tvätten och strykningen. Inget som lockar men skönt när det är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0