två i sängen

Igår var vi pappafria jag o Filip. Anders åkte och träna och vi hade mormor på besök en stund. Trötta som vi var kröp vi ner i sängen lagom till Top model, men under reklamen innan programmet började somnade vi gott.
Kl 3 inatt kom Filip med kudde och kanin och kröp ner hos mig. Han ska alltid ha mammas täcke på natten. Så då hade jag Filip längs med ryggen som trampar med sina fötter och sen fick bebisen fart och sparkade runt i magen. Vips så var jag klarvaken. Precis när jag tänker gå upp lägger Filip armen om mig och kramas så då hade jag inte hjärta att gå upp. Fick ligga stilla en stund tills han tog bort armen. Då smög jag upp och tittade på TV (somnade visst en stund).
Halv sex kom killarna upp och då blev det Bolibompa och frukost.

Nu ska jag snart hämta Filip på dagis så blir det lite mys innan jag ska in till stan med jobbet och bowla. Filip ska få följa med Anders på keramik en stund. De skulle leka med leran och prata lite strunt med tanterna. Kanske hinner de med lite fika.


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

En hälsning till er alla tre på Alla Hjärtans Dag.

Filip, mormor och morfar har något som du skall

få. Om du kan och vill kan du hämta det hos oss.

Vi är hemma och möblerar om. Puh!!!

KRAMAR från mommo o moffa

2009-02-14 @ 08:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0