Allis

Igår träffade vi Allis och Ullis som vi inte sett på länge. Ungarna blev jätteglada av att ses igen och de lekte i 2,5 timme utan bråk. Vi kunde lugnt sitta o fika o snacka goja. Det var så kul att se dessa två härliga ungar bara ge sig hän i leken och i varandra. Vänner för livet?????
Idag ska vi ses igen men nu ska vi åka in till Erikslund o shoppa o roa oss på annat vis. Vädret är ju så klurigt. Igår var det blaskigt o blött och nu snöar det. Man skulle kunna tro att det är april.

Filip har blivit så stor på bara några dagar. Nu är han utan blöja när vi är hemma och han går stolt omkring i sina kalsonger och än har det inte hänt nån olycka. Han sover i sin säng, jag ligger visserligen på en madrass brevid tills han somnar, och när han vaknar på natten kommer han och hämtar mig. sen kryper han ner i sin säng igen och somnar om. Vissa nätter somnar jag oxå om på madrassen men då är jag lite stel när jag vaknar. Förhoppningsvis somnar han om själv snart men än så är det spöken som spökar.

Igår fastnade vi framför datorn hela familjen och tittade på gamla filmsnuttar från när Filip var liten. Vad fort man glömmer hur han var och såg ut våran lilla knubbehubbe. Det var en ren nostalgitripp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0