Alla hjärtans dag



Detta fina hjärta har jag gjort på dagis till min mamma o pappa. Idag skulle vi ha varit på kalas hos morbror men Anton är sjuk. Hoppas han blir bättre snart.

I torsdags var jag med pappa till källaren och gjorde maskar o ormar av lera. Det var lite läskigt först att gå in men sen hade jag jättekul. Träffade en liten hund som heter Casper.
 

Igår hände nåt jättekonstigt. När vi kom hem från dagis mötte vi Emma och hennes familj. Det var underligt för hon ska ju vara på dagis. Så medan mammorna pratade så skottade jag snö. Emma har fått en lillebror och han var så liten. De bor visst inte så långt från oss. Tänk att vi aldrig har setts ute förut. Sen kom pappa o väckte mamma o mig o vi gick ut i solen o åkte bob. Har lärt mig att man ska skrika när man åker nerför backen av de stora barnen på dagis så det gjorde jag.
 

Idag är det som sagt Alla hjärtans dag och vi har haft en lugn förmiddag med lek o bus. Pappa har lärt mig cykla så nu kan jag cykla när bebisen ska ut på promenad. Vi har tankat Blixtenbilen, lekt brandman mm. Nu ska vi snart äta mat och sen ryktas det om att mamma o jag ska sova o pappa ska åka på fotboll.
   

Tack o hej, leverpastej!
Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0