vakum

Här hemma går jag runt i ett vakum. Förkylningen har satt sig på öronen och det har fått till följd att jag inte hör så mycket. Idag är vi hemma allihopa, Filip klagade på huvudvärk igår och har fått några prickar på magen. På dagis går det streptokocker som ger utslag så vi tar det säkra före det osäkra.
Igår var jag och pysslade på Öppna förskolan. Hade en mysig stund men har hemma tror jag att det kom lite tårar. Jobbigt att sova utan mamma för vissa.



Denna kille är nu 67 cm och väger 7,3 kg. Vi fick även göra BOEL test igår. Då ska barnen lyssna efter bjällror och det gick galant. Noel har kommit på att om man rullar runt så tar man sig framåt. Så nu är det fart överallt.

Diskmaskinen är spännande tycker lillen.

 

Filip har byggt en koja.



Just nu sitter Filip och tittar på Trolltider. Det är den absolut bästa adventskalendern genom tiderna enligt mig. Nu är det bara julmusiken som fattas så infinner sig den rätta stämningen. Ute är det ju bara så vackert.

Kommentarer
Postat av: faster 1

usch va sjukliga ni är...

2009-12-03 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0