Rapport från Polen!

Nu har jag hamnat i Polen ännu en gång å det var på ett bananskal denna gång. Men lika glad är jag för det men inte lika glad e familjen..  ja ja väl väl det är inte roligt att vara borta från familjen men så det får inte bli någon vana.

En låång resdag blev det allafall ned till Lodz. Flyget var lite försenat sen hade det snöat en halv cm på landningsbanan så vi kretsade runt Warsawa ett tag så de fick skotta av den.
När vi landat så skulle vi åka taxi 13 mil å det var glansis å dubbdäck är ju inget som polackerna har. Det tog ca 3,15 timma att åka sen var det skönt att vara på hotellet. Lite mat öl och lite mera öl å eucalyptusbastu sen blev det sova.

Tyvärr har jag tappat bort mitt kort som passa i datorn för att lägga ut bilder så det får bli någon annan gång.

Just nu sitter vi å plöjer igenom dokument som är fel i våra produktionsunderlag. Kommer göra det flera dagar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0