lussekatter



Idag har vi ägnat oss åt lussebak. Orken är på väg tillbaka på både mig o Noel så bäst att passa på.
Filip knådade och formade efter eget behag. Gott blev det iallafall.

  

Tänk när ens barn överraskar vad det är skoj. Idag hände det. Filip överrskade både mig o dagispersonalen. Det var fotografering och som ni vet är det inget han gillar. Men idag erbjöd han sig frivilligt när fotografen undrade om någon ville visa hur man skulle göra. Personalen blev chockad när han glatt räckte upp handen och ville. Det hade det inte trott. Inte jag heller för att vara ärlig. Så nu får vi kort även på honom. Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Å hur glad blev mormor då. Nu ser också jag fram

mot ett kort av dig Filip.

2009-12-08 @ 07:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0