identitet okänd

Ibland känner jag inte igen mig själv. Mina stress- och tålamodströsklar är nuförtiden så låga. Minsta lilla kan få mig att tappa fotfästet och gå i spinn. Hela kroppen reagerar och när jag sluter ögonen så är det som att åka karusell. Det bara snurrar o snurrar. En ganska otäck känsla som jag inte vill känna. Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet tills allt är över. Dra i nödbromsen så det stannar. Får sen såna hemska skuldkänslor när jag låter min frustration gå ut över mina nära och kära. Det är ju de som jag älskar mest här i världen. Nej nu ska jag gå och softa i soffan och försöka njuta av lugnet. Bäst att passa på när chans ges!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0