Utsålt

Vilket underbart väder det var igår. Alla njöt vi i fulla drag. Filip, Anders o farfar var ute hela förmiddagen och tvättade bil o traktor. De vårfixade cyklar mm. Farfar o Anders passade även på att inspektera taket.

 

På eftermiddagen ville Filip ut igen så då klippte de grenar och lekte i sandlådan.
Jag passade på att läsa en bok i solskenet och plocka med tvätten.

När kvällen kom åkte jag på bio med mormor o gammelfarmor. "Män som hatar kvinnor". Vilken bra film. Inte kändes det som 2,5 timme som man satt där. För andra gången som jag vet så var det kö in till bion i Sura och sen blev det utsålt!!! Förra gången var det Titanic.
Filp blev förtvivlad när jag åkte men det släppte visst ganska fort men det hade varit ganska många "Min mamma då?". Han och Anders åkte och köpte pizza och Filip åt halva sin. När jag kom hem möttes jag av en kille som strålade av glädje och jag fick världens längsta bamsekram. Då känns det bra att komma hem.
Det blev en sen kväll för alla igår och Filip är sliten idag. Nu sitter han o farfar o tittar på Hugo, snart ska vi till mormor o morfar en stund innan det blir kalas hos faster Sussi. Tur att vi har påsklov!!!

Tack mormor o morfar för de fina kläderna Filip fick efter Stockholmsbesöket.


Filip kommentar vid frukostbordet:
"Bebisen sparkar i min mage så jag kan inte äta mera."
(undrar vem som sagt det ett par månader nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0