Sömnig kväll

Igår efter maten gick Andres o Filip ut och sopade gatan. Jag tog chansen och gick o la mig och vilade. Somnade nästan. Har varit så extremt trött de senaste dagarna så det känns som jag ska svimma. Det blir inte bättre när man  sover oroligt på nätterna, drömmer en massa konstigt och svettas nåt kopiöst. Förrgår natt trodde jag dessutom att vi skulle bli tvungna att åka till BB. Sammandragningarna kändes helt annorlunda och magen var i uppror. Men än så länge är vi hemma.
I natt är det Filip som sovit oroligt. Han har drömt en massa konstigheter och gråtit i sömnen och snurrat runt. Naturligtvis påverkar det alla så lite sömn har det blivit för familjen Galin i natt.



Nu är mormor här och leker med Filip så jag får en stund att vila. Snart ska vi äta mat sen blir det nog godnatt en stund.

Ikväll ska vi heja fram Färjestad till GULD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0