Slitgöra

Igår var der grabbgöra ute. Farfar, pappa Anders och Filip slet som djur med stubbar och buskar. Kul tror jag att de hade men jobbigt. Nu är det bara att så gräs i väntan på det andra som ska göras. Jag och Skorpan koncentrerade oss på mat och vila.

   

Nu börjar vi komma underfund med vad Skorpan trivs med och inte. Han vill helst sova på sidan, vid bröstet, och inte nån annanstans. Då sover vi gott på nätterna med lite mat emellanåt. Så nu sover jag och smågrabbarna i våran säng och Anders sover på madrass i Filips rum.
Här kommer lite bilder från morgonmysstunden i sängen när Anders gick lös med kameran.

    

   
Minspel har han oxå den lille, precis som den stora hade.

Igår var Anders på utvecklingssamtal på dagis. På dagis är Filip en snäll kille som inte pratar så mycket. Han leker mest med Albin och brandbilar, arbetsfordon eller lagar mat.

Nu är Filip o Anders till tippen med skräp och på eftermiddagen får vi besök från bvc. Då får vi se om jag har nån kvalite på mjölken den här gången.

Nu kommer några bilder från middagen hos farmor i söndags.

   

  
Kusinporträtt av Filip

   

GRATTIS ANTON PÅ 1-ÅRS DAGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Tack! Idag ska jag äta tårta...Mamma säger att hon ska plasta in hela köket. Jag förstår inte vad hon menar?;-) Jag som är så duktig på att äta och farmor har visat hur man gör när man inte vill ha mer, man vänder tallriken upp och ner.Kram på er bröderna!

2009-04-22 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0