Fixerat och långt ner

Har precis varit hos barnmorskan på kontroll. Allt såg bara bra ut. Tom blodtrycket var över förväntan. Trodde att det skulle vara högre pga lite dåligt med vila. Barnets huvud är fixerat och ligger väldigt långt nere så det är inte konstigt att det känns som det är på väg ut. De kraftigta förvärkarna gör även sitt till. Livmodern förbereder sig och jag med. Tänk om man kunde ta ett litet piller och sätta fart på förlossningen. Ska bli skönt när det är över. Vill kunna röra mig, få sova (trodde jag själv på det), men framförallt få se lilla pyret.
Väskan är packad, vagnen bäddad och snart även sängen. Allt är klart att ta emot den lilla.

Nu ska jag gå och vila lite. Se en film eller lyssna på musik. Får se vad det blir idag.

Tack för alla gratulationer på min födelsedag. De värmer gott!!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Komsikomsi ut lilla bebisen så jag kan lära dig alla bus som din storebror lär mig :-)

2009-04-15 @ 14:04:38
Postat av: faster

Dessvärre är jag nu en tröttmössa av allt jobb på grisfarmen.Jag hade ambitionen först att komma över ,sen att ringa.

Säger det nu grattis Camilla!!!!!!

2009-04-16 @ 17:22:23
Postat av: Anonym

JAG KRÄVER BÄBISBILDER!!!!!!!!!

2009-04-18 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0