Bland kakor och bullar

Igår hade vi kalas för min mamma. Hon fyllde tre år i min värld men lite mer enligt henne själv. Det var fullt med folk här så jag hade jämt göra. Inte förrän alla hade gått kunde jag sitta ner i lugn och ro och fika.
 Mormor sjunger medan jag och Anton dansar.
  Morfar o jag leker medan Anton klättrar i trappan.

På förmiddagen hade pappa o jag fått i uppdrag att städa medan mamma köpte tårta. Pappa städade och jag sorterade strumpor. Det är som att spela memory. Bara hitta de som är likadana.


Idag ska jag åka till dagis igen. Äntligen! Vem är det som har bestämt att man ska ha påsklov? Fast jag har haft ett kul lov så jag ska inte klaga. Men nu ska det busas hela dagen.


Knappt hade tussilagona tittat fram innan mamma hittade dessa i trädgården. Nu är väl våren här iallafalll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott Camilla!

Vad härligt att ni har vår i trädgården, här är gräsmattorna fortfarande täckta med en massa snö...

2009-04-14 @ 22:17:14
Postat av: faster no 1

GRATTIS!!!!!

2009-04-14 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0