nu när..

jag äntligen tog mig tid att göra ett inlägg så har resten av familjen tagit kameran (med bilder från veckan) och åkit till strängnäs eller nåt på marknad. ja ja
Vi hade familjehelg förra veckan då vi städade garaget å höstfixade i trädgårn sånt som man åker på nu när man har hus.
Men på söndagen girllade vi vid våran lekplats med Allis å familjen, å det har vi ju bara pratat om i ett år ungefär så det var ganska snabbt iscensatta planer. Bilder togs givetvis men just det...

Torsdagen var det stängningsdag på dagis så jag var hemma med filip under dagen å vi åkte till soptippen å hälsade på Sussi som jobbar där så vi skulle få se lite sopbilar.  bilder å story finns i kameran...

Nu som sagt lördag å jag är på väg till tortuna för att spela 4-manna scramble (golf) så jag tar väl å packar fram ölen å wiskey för det har man ju på en sån tävling...


Anders//

Golf är friskvård är en kampanj som pågår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0