Mammas tur

Nu är det mammas tur att vara dålig. Rösten "tappade" hon för ett par dagar sen men i natt kom rethosta, snor och örvärk. Nu går hon som i ett vakum och hör inte så bra. Stackars henne som ska åka iväg. Har önskat mig en Pippibok om hon hittar en.
Jag är mycket piggare och prickarna är borta. Måste ha varit tredagarsfeber. Nu orkar jag köra motorcykel igen.
Igår hade vi kalas för de som missade det i lördags. Det blev lastbilstårta mmmmmmm.
  


Imorgon ska jag till farmor en stund när pappa spelar golf.

Kommentarer
Postat av: FASTER

Hej ja vi får väl komma när ni blir friska.Har ingen lust att få hem dom elaka bacillerna....Filips paket ligger här så länge och väntar.

2008-09-05 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0