Klättra högt

Det är det jag gillar mest just nu och sen att ramla ner. Mamma säger att jag kastar mig hejdlöst utför och det kanske jag gör. Men det kan jag ju inte säga så då får det bli ramla ner. I lördags var vi till Västerås och till slottet. Där var det tema barn i rörelse och vi kunde klättra, krypa mm. Sen fick jag även prova på judo. Det var riktigt roligt.
  
Sen åkte vi hem till farmor o fikade. Mums!!!

I söndags bar det av till skogen med mormor o morfar. Vi hittade massor med svamp men det var lite bökigt att gå i skogen. Men då kunde man ju alltid klättra upp på en stubbe eller en sten.
   
Sen åt vi smörgås och kastade sten i vattnet medans solen sken.
   

Innan vi åkte hem såg vi en ekorre som låg och sov.

Här kommer några bilder mamma lovat från hennes shoppingtur till Ullared.
   

Kommentarer
Postat av: kim

fina bilder! du ser ut att ha ett händelsefyllt liv fille! ..du har din pappa målat min byrå än..?

2008-09-18 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0