VAB!

Vab är vård av barn å det har vi ägnat oss åt senate tre dagarna då snor å hosta inte vill ge sig men nu hoppas vi att det blir dagis två dagar allafall. Så när man är hemma med försäkringskassan som bidragsgivare får man försöka tvätta, starta om dvd spelaren med Nalle Puh å leka en del. Just nu sover det lilla livet så skönt å jag får en stund vi datoren.. Å då hittar man bilder från vårat 30+ läger för nybörjare av judo som vi var på så här är ett par bilder "lånade " av judosnubben på photobucket. Där finns flera av blandad kvalité. På den lilla syns mankan å jag till vänster. Om ni tror på mig vann jag den matchen.



Vid frukost idag kom det en, ja ni ser själva å då var ju frukosten klar tyckte "putte" Sen blev det kökslunch vid bänken med pannkakor..

   

Hoj å stoj!


Kommentarer
Postat av: anders

oj ser just "fyra nyanser av brunt" vad skönt det vore med frächa färger i köket...

2008-10-01 @ 13:21:20
Postat av: faster no 1

vad fan kom

tror knappast JAG vet de..

2008-10-01 @ 18:31:36
Postat av: FASTER

Det är ju bra att din syrra lärt dig att brottas lite då .Du har iallafall fått träna med hårt motstånd hehe var det en gång av tvåhundratre som du vann?

Maja och Adam hittils på denna termin 0 sjukdagar .Men det är extremt sällsynt jag är väldigt glad för det.Filip krya på dig så kommer faster snart över med stora spaden och hjälper till med buskarna.

2008-10-01 @ 23:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0