sovande pojkar

Igår åkte jag hem full med inspiration. Redo för att adventspynta, är ju borta i helgen, men när jag kommer hem sover mina pojkar fortfarande så gott, kl är 14, så jag sätter mig i soffan med lite fika. De kan ju få sova en lite stund till. Då kommer lillgrabben upp och somnar om så gott i min famn och sover 1,5 timme till. Hans far likaså, så klockan hann bli fyra innan jag kom igång. Men nu är alla gardiner strykna så det är bara att sätta upp de och ta fram adventsljusstakarna.

Tror att jag har börjat få foglossning och märker att jag får mer ont när jag har varit igång ett tag. Bara fem månader kvar säger Anders o ler. Fy farao för den här värken!!!!
Idag är det ultraljudsdags. Känns nervöst o pirrigt. Hur är det med lillkotten där inne???

Visst är det härligt med snö? Kunde inte sluta le när jag åkte till jobbet idag. Livet kändes bara så underbart. Har en härlig liten kille och en till på väg.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det känns lika pirrigt här också. Vad månde vara

i magen. Vi väntar med samma spänning på "lill-

kotten/an". Det är livets krydda detta med barnbarn.

Lycka till idag.Puss och kramar.

2008-11-25 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0