Minisemester

Imorgen far vi på minisemester till Tällberg. Ska bli så skönt att bara få vara. Äta gott, bada och träffa tomten. Kanske kan man få shoppa oxå.
Ikväll blir det keramik och blomkurs. Filip får vara hemma med morfar. Han blev så glad när han fick höra att morfar skulle komma o leka med honom. Morfar kommer nog få det tufft i helgen. Han kommer nog ha en liten kille i hasorna mest hela tiden. Kanske det inte blir lika mammigt då. Det har varit väldigt mycket sånt på sista tiden.
Igår hittade jag Filip uppkrupen i min säng med boken jag skriver i till bebisen. Filip hade tagit fram den och en penna och han skulle göra som mamma och skriva till bebisen. Just nu pratar han mycket om att bebisen sparkar i mammas mage. Sen visar han på sin navel och säger att han oxå har en bebis i magen. Gulleplutten!
Idag ska vi bara mysa på eftermiddagen för allt är adventspyntat och nästan allt är packat. Bara lite smågrejer kvar.
Ha en bra helg och en trevlig första advent!  Camilla/

P.S. Glöm inte att släcka ljusen och tänk på att det kostar 22.50/min att ringa brasilen från mobil så gör det nykter And//)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0