lördags em!!



Vi har skaffat oss ett trevligt pappa-son nöje. Ca en timma åt gången går det när man går ut på youtube å söker på RC lastmaskin eller rc-truck, visst kul men rackarns vad grävskopor vi ska se.

En lugn helg med kina mat på hong-kong i morgon bara för att det är pappas dag.. sen börjar jobba mitt skift som vi skall prova i sex veckor. Då får Filip gå den på halvtid på dagis å det är ju inte alls fel.

Fm. mån-tors 05,00-11,00 fredag dagtid 06,00-14,42
Em mån-tors 10,45-19,15 fredag ledig.

Inte alls allt för illa med 32 timmars veckor med samma lön men visst var en av anledningarna att jag slutade förut att em veckorna inte var kul men nu har vi ju bättre tider allafall. Vi provar å får se, har ju dessutom sökt jobb som produktionsplanerare på Bombardier som jag tror att jag skulle passa skitbra som, synd bara att det inte är jag som tillsätter tjänsten.

Vi uppdaterar väldigt sällan just nu men rackarns vad bekväm man blir. Förr hade vi ju bärbara datorn men nu får vi gå ned till träsk-planet för att surfa å det blir bara inte av. Förresten ör det våran lilla kille som just nu bara skall skala mandariner som har klistrat fast ett mandarinmärke i pannan å det har nog setat ett par timmar nu...

Hoj hoj nu är det chili con carne lukt från övervåningen....

Kommentarer
Postat av: faster no 1

vi träffas ju aldrig så de är din plikt att uppdatera minst en ggr i veckan...



PUNKT

2008-11-08 @ 18:54:57
Postat av: kim

jag håller med ovanstående inlägg.



fan va du byter jobb ofta. du är ju som mig, eller så e jag som dig

2008-11-15 @ 09:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0