Jag ska bli världens bästa


Ja just det. För er som inte vet så finns det en liten bebis i mamma, ungefär stor som ett äpple just nu, så i början av maj ska jag bli storebror. Mamma tror att det kommer bli en liten ettrig bebis eftersom jag var så lugn och att de säger att man brukar få en av var. Sen har mamma mått så illa och varit extremt trött och haft tålamodsbrist. För att hålla allt i schack har hon varit tvungen att äta hela tiden men det har inte alltid hjälpt. Nu mår hon mycket bättre men hon tycker inte om glass och te längre. Stackars mamma!

I fredags var vi på mässa i Stockholm. Morbror o hans familj var oxå med. Jag hade hur kul som helst på mässan. Det blev mycket bus och lek. När jag sov så shoppade mamma o mormor. Sen blev det Zillah och Totte innan vi tog tåget hem igen. Mamma var nog tröttast av oss men vi sov gott alla tre på natten.



Bilen måste tankas innan...

...jag kan jaga mamma med bilen.

Vad ska Totte hitta på nu?

Kommentarer
Postat av: faster

Grattis Filip kul för dig:)

2008-11-04 @ 18:39:46
Postat av: Mandy

Åh grattis Filip! Vad kul att bli storebror o ha någon att leka med.. Jag längtar jag med! Man vet aldrig när det kan dyka upp något.. /Mandy

2008-11-04 @ 21:35:55
URL: http://nynne.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Grattis Filip! Kul att bli storebror så du får någon att lära allt du kan!



Grattis till er föräldrar också! Hoppas du mår bättre snart Camilla!



Kram Bohsse, Annika, Tindra o Alva

2008-11-04 @ 22:24:16
Postat av: Annika

Grattis Filip! Kul att bli storebror så du får någon att lära allt du kan!



Grattis till er föräldrar också! Hoppas du mår bättre snart Camilla!



Kram Bohsse, Annika, Tindra o Alva

2008-11-04 @ 22:26:45
Postat av: fam Jansson :)

Gratulerar!!!

2008-11-05 @ 19:52:31
Postat av: faster no 1

HERRE GU...

HUR SKA DE BLI DÅ..

EN ÄR EN PINA TVÅ ÄR DRYGT

TRE HUGA.. OJOJ....

oj capslock









ok lite söta är dom väl då

2008-11-06 @ 20:31:17
Postat av: robin

Cool att bli kusse igen. Grattiissss

2008-11-08 @ 21:34:59
Postat av: kim

ja.. jag säger allt de drä också.. kul å bli kusse igen å så. även fast igen sa de till mig.. fick höra det omvägar denna gången också. å jag som brölloppet som jag inte fick komma till heller.



alltså jag misstänker att fille kommer att bli en riktig cooling sen

2008-11-15 @ 09:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0