helgen..


Vilken bra idé det var att åka ut å köra  när solen sken och livet kändes kul. Jag har  ju en jobbarkompis som cyklat en del å jag har en cykel som stått länge i garaget så varför inte. Vi har kört ett par turer i höst men nu får det nog f-n vara nog. När vi snurrat i skogen norr om önsta å hökåsen kommer vi till en stig som verkar visserligen blöt ( kan bero på ett par veckors regn va?)men fullt åkbar. Men när Anders laddar för att åka på kanten på en jättepöl går det helt enkelt inte å jag plurrar till bröstkorgen å jag kan lova att det inte var varmt. 

Mobil å fjärrkontroll till bilen vågar jag inte kolla när jag kommer upp ur "sjön" utan väntar till sen. Skönt att det bara var 40 minuters cykling tillbaka i stark vind, solen började försvinna å hungern kommer. Men men trotts detta klarade sig både tele å bilnyckel, skönt för det finns roligare saker att lägga pengarna. Å på tal om det regnar det in i taket på vårat hus upptäckte jag när jag kollade vinden så våren är räddad med. Taket är helt ruttet på allafall 3 ställen sär det droppar när regnet kommer..

Millan har varit på tupperware party å Filip härjar runt med överskott på energi, sånt är livet i sura nu. Go kväll för nu skall jag ladda för en em vecka med ledig fredag..

Anders//

Kommentarer
Postat av: kim

oooj, men jag blev förvirrad av isvaken på bilden..

2008-11-20 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0